عشق یعـــــــنی تو :x

♥کلبـــ ه عاشـقونـــ ه♥

 

 

عشق                                         بيداد   من

باختن                  يعني                     لحظه                 عشق

جان                         سرزمين           يعني                           يعني

زندگي                                   پاک   عشق                                 ليلي و

قمار                                           من                                       مجنون

در                              عشق يعني ...           شدن

ساختن                                                                                 عشق

دل                                                                                   يعني

كلبه                                                                        وامق و

يعني                                                                   عذرا

عشق                                                           شدن

  من                                                عشق

 فرداي                                     يعني

  كودك                            مسجد

  يعني               الاقصي

عشق     من  

عشق                                         آميختن                                      افروختن

يعني                                به هم           عشق                              سوختن

چشمهاي                        يكجا                    يعني                          كردن

پر ز                 و غم                            دردهاي             گريه

خون/ درد                             بيشمار

  عشق                                   من   

    يعني                            الاسرار   

    كلبه                   مخزن



نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت13:21---19 شهريور 1391
خیلیـــ زیبا بوووود عزیز دلمـــ مرسیـــ خبر کردیـــ

سی سی
ساعت13:17---19 شهريور 1391

فشار خونم بالاست

دکترها می گویند: نمک نخور

نمی شود!


این اشک ها شور است


kh
ساعت13:05---19 شهريور 1391
خوشمان آمد

sahand
ساعت13:05---19 شهريور 1391
webe ghashangie

شاهرخ
ساعت11:30---19 شهريور 1391
ز غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم / مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من

شاهرخ
ساعت11:30---19 شهريور 1391
ز غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم / مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من

شاهرخ
ساعت11:30---19 شهريور 1391
ز غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم / مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من

شاهرخ
ساعت11:30---19 شهريور 1391
ز غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم / مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من

شاهرخ
ساعت11:30---19 شهريور 1391
ز غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم / مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من

شاهرخ
ساعت11:30---19 شهريور 1391
ز غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم / مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من

شاهرخ
ساعت11:30---19 شهريور 1391
ز غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم / مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من

شاهرخ
ساعت11:30---19 شهريور 1391
ز غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم / مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من

شاهرخ
ساعت11:30---19 شهريور 1391
ز غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم / مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من

شاهرخ
ساعت11:30---19 شهريور 1391
ز غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم / مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من

.....
ساعت11:28---19 شهريور 1391
مَـטּ خوبَمـ...مَـטּ آراممـ...مَـטּ قول בآבهـ اَمـ



فَقط گآهے בلتنگـ میشومـ....בلتَنگـ تَر اَز هَمهـ בلتَنگـے هآ



گوشهـ اے مینشینَمـ... بآختَـטּ هآ و صِـבآے شکستَـטּ هآ رآ میشٌمآرمـ



טּمیدآنمـ مَـטּ کٌـבآمـ اٌمیـב رآ نآ اٌمیـב کَرבمـ...کٌـבآمـ خوآهش رآ نشنیدمـ



بهـ کٌـבآمـ בلتَنگے خَنـבیـבمـ ـ کهـ اَلآטּ اینگونهـ בلتنگـم

[Web] -


.....
ساعت11:28---19 شهريور 1391
مَـטּ خوبَمـ...مَـטּ آراممـ...مَـטּ قول בآבهـ اَمـ



فَقط گآهے בلتنگـ میشومـ....בلتَنگـ تَر اَز هَمهـ בلتَنگـے هآ



گوشهـ اے مینشینَمـ... بآختَـטּ هآ و صِـבآے شکستَـטּ هآ رآ میشٌمآرمـ



טּمیدآنمـ مَـטּ کٌـבآمـ اٌمیـב رآ نآ اٌمیـב کَرבمـ...کٌـבآمـ خوآهش رآ نشنیدمـ



بهـ کٌـבآمـ בلتَنگے خَنـבیـבمـ ـ کهـ اَلآטּ اینگونهـ בلتنگـم

[Web] -


صبا
ساعت11:27---19 شهريور 1391
خدایی اگر باشد یا نباشد ! با ایمان یا کفر من بزرگ یا کوچک نمیشود !
بگو نیست !
یا با هزار دلیل اثباتش کن !
او بی نیاز مطلق است !!!
این ما هستیم که در این دنیای نا آرام و طوفانی به ساحلی آرام و بی انتها نیازمندیم
××××××××××


Amir
ساعت11:26---19 شهريور 1391
___سلام__##### _____## ___آپم__##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___بدو___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______########__
______________##_________#####___


Amir
ساعت11:26---19 شهريور 1391
___سلام__##### _____## ___آپم__##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___بدو___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______########__
______________##_________#####___


Amir
ساعت11:26---19 شهريور 1391
___سلام__##### _____## ___آپم__##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___بدو___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______########__
______________##_________#####___


Amir
ساعت11:26---19 شهريور 1391
___سلام__##### _____## ___آپم__##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___بدو___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______########__
______________##_________#####___


Amir
ساعت11:26---19 شهريور 1391
___سلام__##### _____## ___آپم__##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___بدو___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______########__
______________##_________#####___


Amir
ساعت11:26---19 شهريور 1391
___سلام__##### _____## ___آپم__##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___بدو___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______########__
______________##_________#####___


Amir
ساعت11:26---19 شهريور 1391
___سلام__##### _____## ___آپم__##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___بدو___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______########__
______________##_________#####___


Amir
ساعت11:26---19 شهريور 1391
___سلام__##### _____## ___آپم__##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___بدو___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______########__
______________##_________#####___


Amir
ساعت11:26---19 شهريور 1391
___سلام__##### _____## ___آپم__##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___بدو___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______########__
______________##_________#####___


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 18 / 6 / 1391برچسب:,ساعت11:34توسط کـامبیــز | |